Facebookta paylaş

İŞTE BENİM STİLİM YENİ SEZON YARIŞMACILARI KİM - 3 SEZON YARIŞMACILARI

İŞTE BENİM STİLİM 3. SEZON YARIŞMACILARI


İzleyici kitlesi tarafından her an merakla takip edilen İşte Benim Stilim yarışması, İzleyici tarafından çok beğenilme devam etmektedir. Bir sezon daha bitiren İşte Benim Stilim, 3. sezonunda bir birinden güzel yarışmacılarıyla takipçilerinin hedef noktası olmaktadır.

Fenomen yarışma İşte Benim Stilim izleyicileri merakla beklediği final geçti ve final bittiği gibi yen sezon hazırlıklarını bittirip, yeni sezon yarışmacılarını tanıtmaya başladı bu yazımızda sizlere yeni sezonda merak edilen yarışmacıların bilgilerini ve hakkındaki detayları vereceğiz.

İzlenen ve her gün daha ilgi gören işte benim stilim yarışması 3 Nisan Cuma günü ise Final gecesi yaparak birinci ismi belirleyecek. Heyecanla beklenen  3 Nisan Cuma finali tek bir isim birinciliği elde edecek ve diğer tüm yarışmacılar hayalerine veda edecek.

100 Bin lira birinci ödülünü almak isteyen bir birinden güzel yarışmacılar 3 Nisan Cuma günü finalde bu ödülü ve Türkiye tarz ünvanı alan isim belli olacaktır. 2. sezon finalinde bir çok yarışmacı beğenildi ama her hafta bir kişi elendi ve Cuma günü finalinde ise bu isimlerden bir tek kişi hayyalerine kavuşacaktır.

Her sezonda heyecan ve merakla izlenen işte benim stilim yarışmasında 2. sezon finali ardından, hemen yeni yarışmacılarını tanıtıp, 3. sezona başlayarak her hafta beğenilen  isim ve elenen isimleri tekrar belirtecektir.

Bu yazıda sizlerle merak edilen İşte Benim Stilim yarışması 3. sezon yeni yarışmacılarını tanıtarak ve hakkında bilgi vereceğiz. 

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI KİMLER


Elçin Kayadibi Şenel Kimdir>>>
Sinem Umaş Kimdir>>>
Gözde Bozacı Kimdir>>>
Serpil Gülşah Yılmaz Kimdir>>>
Ezgi Ünal Kimdir>>>
Sima Şerafetiona Kimdir>>>
Tümay Tali Kimdir>>>
Neda Poursaıed Kimdir>>>
Cerem Gündüz Kimdir>>>
Didem Ezgi Akın Kimdir>>>
Mihriban Akgül Kimdir>>>
Şilan Makal Kimdir>>>
Duygu Barazi Kimdir>>>
Büşra Eyen Siral Kimdir>>>
Merve Çağşırlı Kimdir>>>
 Gülsüm Tepe Kimdir>>>
Yeni sezondada merak edilen 3. sezon yarışmacıları hakkında merak edilen isimler ise şunlar; işte benim stilim Cansu Nur Çufal, Gözde Bozacı, Sinem Umaş, Buse Taşçı, Elif Çiftçi, Ezgi Ünal, Çağla Somuncu, Cansu Eğinovası, Hülya Dinç, Armağan Güngör, Gülşah Yılmaz, Yağmur Güneş Toprak, Gülsüm Tepe, Tümay Tali, Nimet Çete Melis Saman, Aybüke Armağan, Pelin Yaz, Merlin Terrane ve Sevgi İnci Kılınç gibi bir birinden güzel isimler bulnumaktadır.



İşte benim stilim yeni sezon yarışmacıları, işte benim stilim 3. sezon yarışmacıları, 3. sezon yarışmacıları kimler, işte benim stilim 3. sezon kızları, işte benim stilim yeni sezon yarışmacı isimleri,

Kategori: , , ,