Facebookta paylaş

İŞTE BENİM STİLİM 24 NİSAN KİM ELENDİ - TV 8 İŞTE BENİM STİLİM

İŞTE BENİM STİLİM 24 NİSAN KİM ELENDİ 

TV8 ekranlarının izlenme rekorları kırmaya devam eden yarışması İşte Benim Stilim, bir hafta daha bitirdi ve bir yarışmacısınıa veda etmek için 24 Nisan Cuma günü elemeleri sonucuyla belirlenecek.

İşte Benim Stilim Kim Elendi ?

Her hafta için heyecanla izleyicileri tarafından merakla izlenen ve internetten her an takip edilen yarışmada geçen hafta çekişmeli bir geçen eleme gecesinde yarışmacılar podyuma çıkarak Jüri'den yıldız almaya çalışmıştı. Geçen haftanın elenen ismi ise Neda olmuştu, bu hafta kim yıldız alacak ve kim yarışmaya veda ececek yazımızda.

Yeni sezonunda bomba gibi giriş yapan İşte Benim Stilim hız kesmeden yarışmacılarını tanıtmıştı ve yarışmaya kaldığı yerde devam etmişti. Bu hafta da bir yarışmacı daha hayallerine veda edece. 24 Nisan Cuma İşte Benim Stilim Kim Elendi ? Haberimizde !

Bu hafta yaşana elemede yarışmacının Jürilerinden, Nur Yeriltaş, Uğurkan Erez, İvana Sert ve Kemal Doğulu hangi yarışmacının elenmesini ve yarışmacılar kimin ismini söylediğiyle tüm detayları aşağıdadır.

Bu hafta İşte Benim Stilim yarışmasındaki yaşananlar ve yarışmanın elenen isminin olumlu bulup bulmadığınızı haberimizin yorum bölümünden paylaşabilirsiniz. 

İŞTE BENİM STİLİM 24 NİSAN KİMİN İSMİ VERİLDİ

İzleyicilerinin vazgeçilmez hafta içi yarışmalarından İşte Benim Stilim 'de bu hafta elenecek olan yarışmacılardan ilk olarak Jüri tarafından ... elenmesini istedi. Yarışmacılar tarafından en çok verilen isim ise ... oldu.

Jüri tarafından elenmesi istenilen yarışmacıların ismi ise;

Kemal Doğulu ... elenen isim olsun, İvana Sert ... elenen isim olsun, Nur Yeriltaş ... elenen isim olsun ve Uğurkan Erez ise ... elenen isim olsun dedi.

İşte Benim Stilim Yarışmacılar Kimin İsmini Verdi ?

Her hafta İşte Benim Stilim 'de yaşanan olaylar ve çekişmeli tarıtışmalar ardından yarışmacıların kimin ismini söylediği ;

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI

Elçin Kayadibi Şenel Kimdir>>>
Sinem Umaş Kimdir>>>
Gözde Bozacı Kimdir>>>
Serpil Gülşah Yılmaz Kimdir>>>
Ezgi Ünal Kimdir>>>
Sima Şerafetiona Kimdir>>>
Tümay Tali Kimdir>>>
Neda Poursaıed Kimdir>>>
Cerem Gündüz Kimdir>>>
Didem Ezgi Akın Kimdir>>>
Mihriban Akgül Kimdir>>>
Şilan Makal Kimdir>>>
Duygu Barazi Kimdir>>>
Büşra Eyen Siral Kimdir>>>
Merve Çağşırlı Kimdir>>>
 Gülsüm Tepe Kimdir>>>

işte benim stilim 24 nisan kim elendi, işte benim stilim kim elendi, tv 8 işte benim stilim elenen isim kim oldu, 24 nisan işte benim stilim kim elendi, işte benim stilim kim elendi, işte benim stilim eleme gecesi, işte benim stilim kim elenecek, 24 nisan işte benim stilim elenen isim kim oldu, 

Kategori: , , , ,