Facebookta paylaş

İŞTE BENİM STİLİM SERPİL GÜLŞAH YILMAZ KİMDİR - NERELİ VE RESİMLERİ

İŞTE BENİM STİLİM SERPİL YILMAZ KİMDİR

Yeni sezondada ses getirmeye hazırlana İşte Benim Stilim yarışması, yeni yarışmacılarını tanıtmaya başladı ve yeni sezon yarışmacılırını merak eden izleyiciler için bir önceki yazımızda detaylı olarak sizlere paylaşmıştık.

Bildiğiniz gibi Şhow tv'deb Tv 8'e transfer olan İşte Benim Stilim yarışması, bir sezon finali ardından hız kesmeden yeni sezona bomba gibi girdi. 6 Nisan pazartesi yeni sezona başlayacak olan İşte Benim Stilim yarışmacılarını podyumda tanıttıp hazırlıkları bittirdi.

Yeni sezondada fenomen olmak için yenilik ve daha güzel yarışmacılarıyla beraber eleme geceleri tekrar yaşanacak. Yeni sezonda yer alan güzel ve iddialı yarışmacı Serpil Gülşah Yılmaz, 12 yeni yarışmacıyla yarışıp en yıldız olmaya çalışacaktır.

İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz kimdir, İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz kaç yaşında, nereli ve tüm bilgileri sizler için derleyip toplayıp bu yazımızda sizler için paylaşıyoruz.

işte benim stilip serpil yılmaz kimdir, seripil Gülşah yılmaz kimdir, işte benim stilim yeni yarışmacısı serpil, serpil yılmaz kaç yaşında, nereli ve resimleri, işte benim stilip serpil gülşah yılmaz fotoğrafları,


Serpil Yılmaz Kimdir

İşte Benim Stilim yarışmasına daha önceden konuk yarışmacı olarak katılan güzel ve iddialı yarışmacı, 3. sezonda yarışmacı olarak hak kazandı. Mesleği modacı ve styling olan güzel yarışmacı, ortanyal danscı olduğunu ve Türkiyede derece yaptığını belirtmiş.

İstanbul doğumlu olan güzel ve iddialı yarışmacı yeni sezonda merakla beklene isimlerden birisi ve bu sezonda neler yapabileceğini ve yarışmada ses getirebileceği merak ediliyor.

İşte Benim Stilm Serpil Gülşah Yılmaz; Yaş; 32 Boy ve Kilo (güncelenecektir.)

Serpil Gülşah Yılmaz Fotoğrafları ;




Kategori: , , , , , , ,