Facebookta paylaş

İSTE BENİM STİLİM SMS SONUCLARI 3 NİSAN İSTE BENİM STİLİM KİM KAZANDİ

İzleyicilerinin heyecanla beklediği final gecesinde bu sefer jüri üyeleri ve takipçileriyle beraber birinci ismi belirledi. İşte Benim Stilim, final gecesi sms sonuçalarıyla beraber 4 yarışmacı arasında birinci belirlendi. İşte Benim stilim sms sonuçları 3 nisan cuma 2015 .

İşte Benim Stilim sms sonuçlarıyla beraber 2. sezon final gecesini tamamladı ve final gecesinde elenen isimi belirleyen Jüri üyeleri, 5 yarışmacıdan ilk elediği isim İlbige Uzun oldu. Heyecan dolu final gecesi bölümünde, konuk jüri üyesi ise sevilen sanatçı Bengü oldu.

Konuk jüri olan sanatçı Bengü yaptığı yorumlarla seyircilerini ve sevenlerini bir daha büyüledi. Final gecesinde neler olduğunu ve elenen isimler kimin olduğu gibi tüm bilgileri detaylarını okuyalım.

İşte Benim Stilim, final gecesine 5 isim kalmış ve bu isimler ise; Emel Özkızıltaş, Nazlı Hamarat, İlbige Uzun, Çiğdem Çelik ve Nazlı Hamarat kalmıştı. Bir birinden güzel olan yarışmacılar arasaında jüri üyeleri tarafından elen ilk isim İlbige Uzun oldu.

Jüri üyeleri tarafından oylanarak ilk elenen ismi belirledikten 4 yarışmacı kalmıştı ve bu yarışmacılar arasında sms oylaması yapılarak gecenin kazanan ismi belirlendi. İzleyicilerin heyecan ve merakla beklediği final gecesinde bu sefer söz izleyiclerde oldu. Sms sonuçları ve kazanan ismin kim olduğunu yazının devamında okuyabilirsiniz.

3 NİSAN FİNAL GECESİ SMS SONUÇLARI


İlbige Uzun'u jürü üyeleri arasında elenmişti ve 5 yarışmacı arasında 4 isim kalmıştı; Emel Özkızlıtaş, Çiğdem Çelik, Zeynep Öztürk ve Nazlı Hamarat olmuştu.

İşte Benim Stilimde hayalerine ve ödüle kavuşan isim Emel Özkızıltaş oldu ! İşte Benim Stilim yarışmasının birinci ödüleri ise 100.000 Tl ve Türkiye'nin en stil kadını ödülünü kazanmış oldu.

Bir sezon daha başarıyla finale gelen İşte Benim Stilim yarışması, final gecesi ardından hemen yeni sezonda yeni yarışmacıları podyumda tanıttı. Bir birinden güzel yarışmacılar merakla beklenilmişti ve final ismi ardından bu isimler açıklandı ve bir önceki yazımızda sizlerle paylaşmıştık.

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI 》》

işte benim stilim final gecesi, 3 nisan sms sonuçları, dün akşam işte benim stilim kim kazandı, işte benim stilim birincisi, en çok oyu kim aldı, işte benim stilimde kim birinci oldu, en çok oyu kim aldı, emel özkızıltaş kazandımı, 03/04/2015 sms sonuçları, işte benim stilim final gecesi kim kazandı, işte benim stilim kazanan isim, işte benim stilim final gecesinde neler oldu,


Kaldığı yerde devam eden İşte Benim Stilim yarışması, yeni sezon yeni yarışmacıları hakkında yorumlarını ve düşüncelerini bizlere Yorum bölümünden paylaşabilirsiniz.

Kategori: , , , , ,