Facebookta paylaş

EMRE AYDIN SES VER ŞARKI SÖZLERİ - 2015 EMRE AYDIN SES VER ŞARKISI

EMRE AYDIN SES VER KLİBİ

Türkiye sanatçıları arasında büyük önem verilen başarılı sanatçı Emre Aydın, yeni bir şarkıya daha imza attı. İlk çıktığı andan beri hayranları tarafından merakla araştırılan Ses Ver Şarkısı en çok aranan şarkılar arasına girmeyi başardı. . Başarılı sanatçı Emre Aydın 2015 Ses Ver şarkısı ile bir klibe daha imza atıyor.

Bir önceki klibi olan Eylül geldi adındaydı ve bu klipte sevenlerini bir daha hayran bırakan başarılı sanatçı Emre Aydın, bu klibin çok dinlenmesi ardından yeni klibi olan Ses Ver adlı klibiyle bir daha hayranları tarafından dinlenmeyi beklemektedir.

Türk sanatçıları arasında isim duyuran Emre Aydın bir önceki klibi ile çok başarılı bulunmuştu, önceki sezonda en çok dinlenen Eylül geldi klibini başarılı olduğunu gören Emre Aydı yeni şarkısı, Emre Aydın Ses Ver şarkı sözlerini sizler için bu yazımızla buluşturuyoruz. Bu yazımızda Emre Aydın Ses Ver Albümü Şarkı Sözleri, yazımızın devamında bulabilirsiniz.

Kızların vazgeçilmez sanatçısı Emre Aydın, kızların gönlünde taht kurduğuna benziyor. Bir çoğu kızların dinlediği Emre Aydık Klilp sözleini yazılarımızda güncel tutmaktayız. Bu yazmıda ise, Emre Aydık Ses Ver Şarkı Sözlerini sizlerle paylaştık.

Emre Aydın Ses Ver Şarkı Sözleri

Duvarları ördüm, köprüleri yıktım,
Döndüm bir baktım, hiçbir  şeyi unutmamışım.
Eğer herşey bitiyorsa bitsin yokluğunda,
Eğer herşey bitiyorsa, bırakma beni burada.

Emre Aydın Ses Ver
Çocuklar toplanıp gittiler içimden,
Dünle unutmak arasındayım şimdi,
Sen yoksun inan, bir tek sen lazımken,
Bir ses ver, yapma burada bırakma bizi.

Yeminler ettim ve çok konuştum,
Döndüm bir baktım, hiçbir şey söylememişim.
Eğer bitiyorsa bitsin artık yokluğunda,
Eğer herşey bitiyorsa, beni bırakma burada. 

Çocuklar toplanıp gittiler içimden,
Dünle unutma arasındayım şimdi ben,
Sen yoksun, inan bir tek sen lazımken,
Ses ver bırakma bizi burada.

Emre Aydın'ın yeni şarkısı Ses Ver, yayınlandı ve sizler için hemen hazırladığımız klibin sözlerini paylaştık. Klip hakkında yorumlrınızı ve düşünclerinizi okuduktan sonra hemen bekliyoru.

Emre aydın ses ver şarkısı, emre aydın yeni klibi ses ver şarkı sözleri, emre aydın ses ver klibi, emre aydın 2015 ses ver şarkı sözler, emre aydın yeni şarkısının sözleri, emre aydın ses ver sözleri,

Kategori: , , , , ,