Facebookta paylaş

SONER SARIKABADAYI UNUTTUNMU BENİ SARKI SOZLERİ

SONER SARIKABADAYI UNUTTUN MU BENİ ŞARKI SÖZÜ

Başarılı sanatçı,  Soner Sarıkabadayı bu sezondada bomba gibi geliyor.  Yeni şarkısını tanıttı ve ilk günden itibaren dinlenen en çok şarkılar arasında yer alıyor. Yeni şarkısı Unuttun mu Beni şarkı sözleri,  hayranları tarafından araştırmaktalar.  Başarılı ve yetenekli yarışmacı yeni albümü Unuttun Mu Beni ile, hayranlarının tekrar gözdesi olmak için hazırladığını belirtlmekte.

Heyecanla beklenen Soner Sarıkabadayı Unuttun Mu Beni Şarkı sözleri ve klibindeki sözlerin nerede alındığını, hangi sözler kullandığını ve sözlerinin ne olduğunu yazımızda.

Soner Sarıkabadayı Unuttunmu Beni Şarkı Sözleri, Soner Sarıkabadayı Unuttunmu Beni klibi sözleri, merak eden hayranları için yazdığımız şarkı sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz.

Soner Sarıkabadayı Unutun Mu Beni Şarkı Sözleri


Hasret ağır ağır gider, alınmaz kötü söze,
Sanki sağır olmuş, kimseyi dinleyemez.
Tutulacak sözümde  yok benim,
Unutulacaklar kapıya dayandı,.

Senin bir hesabın varsa bile,
Günahlar kapıya dayandı.
Senin bir hesabın varsa bile,
Sorudan ve cevaptan bu gönül usandı,.

Kimse yerine sevdimi seni,
Gözlerine aldımı seni.
Şunu yüzüme yüzüme söylesene unuttunmu beni,
Kimse   yerine sevdimi seni.
Gölgelerine  aldımı seni,
Şunu yüzüme yüzüme söylesene unuttunmu beni.

Soner sarıkabadayı unuttun mu beni, Soner Sarıkabadayı unuttun mu beni klibi sözleri, soner sarıkabadayı unuttun mu beni şarkı sözleri, soner sarıkabadayı yeni şarkısı, şarkı sözleri, ozan çolakoğlu unuttun mu beni şarkı sözleri,

Kategori: , , , ,