Facebookta paylaş

İŞTE BENİM STİLİM BÜŞRA EYEN SİRAL KİMDİR - BİYOGRAFİSİ VE RESİMLERİ

İŞTE BENİM STİLİM BÜŞRA EYEN SİRAL KİMDİR


Dopdolu ve heyecanla başlayan İşte Benim Stilim, yeni sezonda bir birinden güzel yarışmacılarıyla izleyicilerini kitleye bağlamaya devam ediyor. TV8 ekranlarında taikip edilen İşte Benim Stilim sezon finali ardından hız kesmeden kaldığı yerden devam etti.

9 Nisan Perşembe günü yine izleyicileriyle buluşan İşte Benim Stilim yeni yarışmacısı, Büşra Eyen Siral izleyicilerinden yıldız almayı başardı. Güzel yarışmacı Büşra, bu sezonda iddialı ve hırslı gözüküyor. Her yarışmacı gibi hayalerine kavuşmak isteye Büşra, farklı stilerle izleyicileriyle buluştu.

Jüri üyeleri tarafından beğenilen Büşra Eyen Siral, bu sezonda hırslı yarışmacılar arasında ve bu sezonda ne kadar başarı elde edecek ve bu sezonda en yıldız yarışmacı ödülüne kavuşabilecekmi ileriki bölümlerde göreceğiz.

Merak edilen, İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral Kimdir, Kaç Kilo, Kaç yaşında, Resimleri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral Kimdir

Güzel ve hırslı yarışmacı Büşra Eyen Siral, sezonun yıldız yarışmacısı olmayı ve hedefleri için büyük bir adım olacağını söyledi. Yeni sezonda dop dolu yarışmacılar arasında olan Büşra Eyen Siral, bu sezonda iddialı olduğunu enerjisiyle gösterdi.

Jüri tarafından beğenilen güzel yarışmacı, Büşra Eyen Siral Bulgaristan doğumludur. Evli olan yarışmacı spor yapmayı ve dansöz olduğunu bellirti. Yarışma esnasında dans ederek izleyicilerine farklılık yaşatan güzel yarışmacı, ilk günden beğenildi.

İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral Kaç yaşında : 27 Kilosu : Boyu :  (Güncelenecektir.)

                                 
                                        İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral Fotoğrafları ;


işte benim stilim büşra kimdir, işte benim stilim büşra eyen siral kimdir, işte benim stilimdeki büşra, işte benim stilim büşra kaç yaşında, kilosu, boyu, işte benim stilim büşra resimleri, işte benim stilimdeki büşra ne iş yapıyor, işte benim stilim büşra nereli,

Kategori: , , , ,