Facebookta paylaş

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ - İŞTE BENİM STİLİM 2. SEZON FİNAL GECESİ

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ KİM

Bu sezonda en çok izlenen yarışmalar arasında olan İşte Benim Stilim, her hafta eleme gecesi olarak elediği yarışmacılarda 3 Nisan Cuma günü ise yarışmanın tek ismi yani birincisini belirleyecek. İşte Benim Stilim Finalinde kazanan kişinin ödülü 100.000 Tl ve bu ödüle beraber Türkiye'nin en tarz kadını olarakta ünvan almayı başaracaktır.

İşte Benim Stilim yarışmasında merak ve heyecanla beklenen  gün, final gününde kimin bu ödülü ve ünvanı kazanacağı belli olacak. Her Hafta içi merakla izlene Bu Tarz Benim yarışmasında Cuma günü elenen isimler ardında sezonun son gününde merakla beklenen final gününde kazanan isim belli oluyor. Final gecesi ardından, 3. sezonda açılış yaparak yeni yarışmacıları tanıtacak.

2. Sezonu bitiren İşte Benim Stilim yarışmasında final gecesi yarışacak isimleri sizlere tekrar paylaşalım. Bildiğiniz gibi Final gecesine 5 yarışmacı kaldı ve bu bir birinden güzel olan yarışmacılardan birisi hayalerine ve ödülüne kavuşacaktır.

İşte Benim Stilim yarışmasını bir çok bayan tarafından takip edilmektedir, bu yarışmayı nasıl buluyorsunuz ve neler olmalı, final gecesinde kim kazanmalı ? Gibi yanıtlar vemek itemişsinizdir. Bugün
                                                                                                                sizler bir soru sormak istiyoruz; 

İŞTE BENİM STİLİM FİNAL GECESİ KİM KAZANMALI ?

İşte Benim Stilim Final gecesi kalan 5 isim ise şunlar; Çiğdem Çelik, Nazlı Hamarat, İlbige Uzun, Zeynep Öztürk ve Emel Özkızıltaş olarak bu isimler yer almaktadır.

A) ÇİĞDEM ÇELİK

B) NAZLI HAMARAT

C) ZEYNEP ÖZTÜRK 

D) EMEL ÖZKIZIL TAŞ

E) İLBİGE UZUN

* Bu sorumuza cevap vererek sizlerde tahmin ve kazanmasını istediğiniz kişiyi bizlere paylaşabilirsiniz.

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ KİM OLDU ?

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ EMEL ÖZKIZILTAŞ OLDU ! 



İşte Benim Stilim final gecesinde elenen isimler ve finale kalan ismin nasıl belirleneceği hakkında merak eden takipçiler için; Jürinin beğenip oyladığı kişi 3 puan elde edecektir. Hafta için eleme gecelerinde en çok beğenilen isim 1 puan elde edecektir. Sms oylama sonucunda en yüksek sms alan yarışmacı 3 paun, 2. yarışmacı 2 puan ve en az sms alan isimler ise, 1'er puan elde edecektir.

İşte Benim Stilim takipçileri ve izleyicileri tarafından sms olarak oylama yapılcaktır. Bu oylamada sms yollacayacaksanız ve yollama şansınız olsaydı kime sms yolardınız Ve bu final gecesinde kimin elenmek istediği hakkında bizlere yorum bölümünde paylaşabilirsiniz.

işte benim stilim, işte benim stilim final gecesi, işte benim stilim birincisi, işte benim stilim final gecesi kim kazandı, işte benim stilim kim kaç oy aldı, işte benim final gecesinde neler yaşandı, işte benim stilim final gecesinde neler oldu, işte benim stilim oylama sonuçları,

Kategori: , , , , ,